Skôr, ako nás budete kontaktovať, pozrite si odpovede na najčastejšie otázky:
Dajú sa vyrobiť atypické matrace?
Áno, všetky matrace robíme na mieru aj s atypickými rozmermi.
Je možnosť matrace vrátiť alebo vymeniť, ak nám nesadne napr. tvrdosť?
Áno, taká možnosť tu je, tovar môžete vrátiť do 14 dní. Výnimku tvoria matrace atypických rozmerov.
V akom stave nám prídu matrace?
Všetky penové matrace prichadzajú v rolke, aj keď je súčasťou kokosová doska (penové matrace s kokosom). Je to kvôli jednoduchšej manipulácií a preprave. Taštičkové matrace nerolujeme, sú v celku.
Matrace doručuje kuriér?
Áno, matrace doručujeme kuriérmi, ale máme aj vlastnú dopravu.
Je možný osobný odber?
Áno, máme matrace aj skladom u nás, v Poprade.
Je možnosť si matrace vyskúšať?
Áno, v Poprade máme aj showroom, kde si matrace môžete vyskúšať.
Ako možeme za tovar zaplatiť?
Zaplatiť môžete vopred prevodom na účet alebo kuriérovi pri doručení v hotovosti alebo kartou. V prípade prevodu Vám pošleme emailom predfaktúru a matrace zadáme do výroby hneď po pripísaní platby na náš účet.
Viete nám poradiť pri výbere matraca?
Áno, máme špecialistov, ktorí Vám bezplatne poradia.
Je pri výbere matraca dôležitý rošt/podklad?
To je tá najdoležitejšia vec pri správnom výbere matraca, ak chcete zabezpečiť jeho dlhú životnosť. V skratke: taštičkové matrace sa hodia na pevné rošty s medzerami do 6cm alebo na pevnú dosku. Nesmú byť uložené na lamelovom rošte, na ten možu ísť všetky penové matrace. Dajte si na tom záležať a bude sa Vám dobre spať a nebudete musieť matrac reklamovať.
Dodacie doby?
Bežne počas roka sú matrace u Vás doma do 5 dní.
Máte aj matrace skladom?
V Poprade máme aj matrace skladom, ide hlavne o štandartné rozmery 200x90, 200x80. Je možný buď osobný odber, alebo Vám ich vyexpedujeme do 24 hod..
Platí sa za dopravu?
U nás je doprava zadarmo.
Doručenie prebieha zo dňa na deň?
Áno, bežne počas roka sa tak doručuje, v predvianočnom období to môže trvať aj dva dni.
Akou prepravnou spoločnosťou doručujete matrace?
Všetky penové matrace v rolkách posielame spoločnosťou DPD. Taštičkové matrace, nadrozmerné penové a rošty potom spoločnosťou GEBRUDER WEISS.
Počká ma kurier na adrese, ak sa tam nenachádzam?
Kuriér Vás bude kontaktovať deň vopred a Vy si musíte následne zabezpečiť, aby Vám zásielku niekto prebral. Informácie o doručení dostávate do emailu a SMS správy, preto si oba údaje (emailová adresa, telefónne číslo) prosím pri objednávke dôkladne skontrolujte.
Ponúkate možnosť odvozu starých matracov?
V minulosti sme takú službu pre zákaznika poskytovali, ale z dôvodu veľkých komplikácii sme ju zrušili.
Vynesie nám kuriér matrace na poschodie?
Žiaľ nie, kuriér Vám matrace vyloží pred prvými dverami obytného domu.
Je možnosť kúpiť matrace na splátky?
Áno, cez Quatro, kde si vyplníte požadované údaje.
Teraz máte akcie 1+1, budú aj o tyždeň?
Akcie 1+1 a ceny sa priebežne menia, čiže čo platí dnes, nemusí platiť zajtra.
Ako dlho nám matrace vydržia?
Na výdrž matraca má vplyv viacero faktorov: správne uloženie na správny rošt, použivanie chrániča na matrac či napr. jeho otáčanie. Dôležité je aj správne zaťaženie - ak si 130kg chlap lahne na matrac s max. záťažou 110kg, hneď ho preleží.
Za aký dlhý čas vybavíte reklamáciu?
Podľa zákona je to 30 dní, ale ak je nám zákaznik pri reklámacii nápomocný, je to zhruba tyždeň.
Nadlepujete peny, ak ide o širšie matrace?
Určite áno, ak ide o dĺžky nad 200cm a šírky atypických rozmerov 100, 110, 120, 130 atď.. Nadlepované sú ekologickým lepidlom, preto nie je dôvod na reklamáciu. Je to uvedené aj v záručnych listoch od výrobcu.
Na obrázku mal matrac iné sfarbenie, ako je to možné?
Obrázky farebnosti matracov závisia od typu Vášho zariadenia, ale aj od dodavateľov, ktorí nám dodávajú peny. Nevieme ovplyvniť, v akej farbe nám ich dodajú, nie je to však dôvod na reklamáciu. Je to uvedené v záručných listoch. Na 90% však farby sedia presne tak, ako ich vidíte.